Rõõmutarekese robootika koostöögrupp kutsus 17.märtsi lõunatunnil koolieelikud appi Lego WeDo 2 komplekti avastama ja üheskoos õppima.
Teaduspooltunni eesmärgiks oli koostöine õppimine, mis tähendab:
- positiivset vastastikust sõltumist: õppijad tajuvad oma seotust ning mõistavad, et eesmärkide saavutamiseks on oluline teha koostööd. Üks õppija ei saa saavutada oma eesmärke ilma, et teised õppijad oma eesmärgid saavutaksid. OLULINE OLI KA, ET TÄISKASVANUD OLID ÕPPIMAS 😉
- individuaalset vastutust: koostööks on vaja iga grupiliikme panust.Oluline on kõikide õppijate edasijõudmine. ROLLID, ÜKSTEISE JÄLGIMINA JA TOETAMINE;)
- koostöö üle reflekteerimist: grupil tuleb analüüsida, kui efektiivsed oldi oma tegevustes ja eesmärkide saavutamises. Reflekteerimine soodustab edasist koostööd õppimisel – KUIDAS MEIL LÄKS, HEAMEEL KORDAMINEKUTE ÜLE JA HEAMEEL EKSIMUSTE ÜLE (eksimise suur väärtus õppeprotsessis)
- Koostööoskus ei ole aga miski, mis areneks õppijates iseenesest. Õppijates tuleb sotsiaalseid oskusi arendada ning toetada positiivsete suhete kujunemist rühmas. ÕPIME TERVE ELU!
SUPERÄGEDAD LAPSED, NAISED JA SITUATSIOONID – elu ise õpetas;)
Aitäh kõigile!