Väga suur rõõm oli 7.A klassi Marati ja Artjomiga tutvuda.
Raamatu-reede juhatasime sisse noormehi lastele tutvustades. Sseejärel tegime omavahel hoolivust ja koostööd toetavad kokkulepped (kuulan, vaatan ja annan märku käega, kui soovin küsida/arutada) ja siis andsime sõna noormeestele.
Meeldis väga, et Marat ja Artjom selgitasid lastele ka omaltpoolt oma lasteaias olemise eesmärke läbi loovtöö, hoolimise ja lugemise olulisuse. Poiste loovtöö juhendajaks on õpetaja Jelena Kriis.
Marat luges väga ilmekalt ja soravalt eesti keelset raamatut (poiste kodune keel on vene keel), pidas pause ning näitas lastele pilte – kuulajaid lapsi oli 27 + 7 õpetajat, grupp oli suur ja kõik kuulasid väga vaikselt ja huvitatult.
Kui R.Jurpaitis’ ja D.Šukys’ raamat “Kaelkirjak, kes ei mahtunud pildile” loetud, küsis Artjom lastelt palju ja olulisi küsimusi, mis olid väga hästi koostatud ja toetasid lasteaia väärtuste mõistmist – lapsed said jagada mõtteid sõprusest ja hoolimisest.
Raamat oli naljakas, lõbus ja haarav ning õpetas lastele, kui tähtis on olla abivalmis ja hoida häid suhteid lähedastega.
Ka lastel oli noormeestele küsimusi kooli ja eesti keele, sõprade, vanuse jne kohta. Näiteks, kuidas te julgete lugeda võõras keeles? Mis on su lemmikaine koolis? Kas koolis õpite ukraina keelt? Kui kaua olete õpinud eesti keelt?
Noored saavutasid lasteaiaperega väga hea kontakti ja ka õpetajad tunnustasid noormeeste sooja, sõbralikku heatahtlikkust ning julget eneseväljendust.
Kingituseks lasteaia poolt oli noortele enda kuivatatud õunad ja banaanid – puuviljakommid.