Heategevuslik õuekoffik

Algus / Teated / Heategevuslik õuekoffik
Heategevuslik õuekoffik

Eilne heategevuslik ÕUEKOFIK oli väga kogukondlikult helge, armas ja ühendav.

SUUR, SUUR AITÄH!!!

Kogusime mõne tunniga ligi 1000 eurot, mille eest ehitame oma uuele KASVU MAJALE vundamendi ja põranda (eelmisel aastal sidusime ÕUEKOFIKU Heategevusfondi „Minu Unistuste Päev“ kampaaniaga „Heategu lapselt lapsele“).

ÕUEKOFIKU SÜNNILUGU (2024 kevad):

Ei ole saladus, et Rõõmutarekese Lasteaia õueala on imeline.

Samuti see, et kevad-sügis hooajal veedame suure osa päevast õues. Viimastel aastatel on traditsiooniks saanud esimeste kevadsoojadega kolida ka söömine õue. Nii ka tänavu.

Ühel päikeselisel aprillikuu päeval, kui sätiti valmis väikese maja katusealust õuesöökla avamiseks, tuli üks kolme-aastane poiss ja uuris, mis siin tehakse…. Saades vastuseks, et paigutatakse laudu ja toole kohviku avamiseks, soovis poiss teada, kas emaga võib ka tulla? Miks ka mitte! Ja siit see õuekohviku hooaja avaürituse mõte alguse saigi. Ka nimevahetus sai teoks laste soovil – õuesööklast sai laste soovil ÕUEKOFIK (just sellise kirjapildiga).

LINNAAIANDUSE PROJEKTITAOTLUS (saime rahastuse, 2715 eurot)

KASVU MAJA – on koht, kus kohtuvad innovatsioon ja traditsioon, pakkudes lastele, meeskonnale, kogukonnale ja paljudele koostööpartneritele pidevat inspireerimist ning arenemisvõimalusi. KASVU MAJA ei ole lihtsalt kasvuhoone, vaid elav õpiruum, kus iga nurk ja iga hetk kannab endas kasvu ja õppimise sõnumit – ekperimenteerimine taimedega (vikerkaareaiandus, kasvuhoone DJ kasvamine muusikaga, pisirohe, valguspidu), inspiratsionikohtumised (koostöö Tallinna Ülikooliga, VUNK koolituste sarja loomine õuesõppe edendamiseks), näitused (laste kunstitööd aastaringselt), jätkusuutik mood ja taaskasutus (kirbukad, moeshowd), raamatuklubi ja õueraamatukogu, taimeteraapia (taimedele lugemine, audiojutud, vaikuseminutid), ilmajaam ja teadusklubi (MATIK – inseneeria, loogika, teadus, kunst, matem).

Projekti eesmärk – on lasteaia kogukonna suurem kaasatus rohepöördesse läbi koostöise õppimise, toiduurbanismi, terviseteadlikkuse ja ühisvastutuse ning uute nutikate lahenduste leidmine koostöö ja partnerluse edendamiseks.

Järjepidev, väärtusi ja õnnelikku lapsepõlve loov ühistegevus toetab kõigi õppijate tulevikuoskusi, kogukondlikku seotust, autonoomiat ja vastutust ning inimetegevuse mõju mõistmist. Lisaks soodustab aktiivne õppija kaasamine õppija tulevikuoskusi ja nüüdiaegse õpikäsituse rakendamist läbi õppeaia teadliku tegevuste ja nelja aastaaja – keskkonnateadlikkus- ja haridus, tervislikud eluviisid, ettevõtlikkus ja enesejuhtimine läbi kogemus- ja projektõppe.

 

 

See artikkel on avaldatud rubriigis Teated. Lisa lemmikutesse kasutades püsilinki.